Public Relations
Public Relations
Public relations to działania realizujące przemyślaną komunikację marki z otoczeniem. Służą budowania pozytywnego wizerunku firmy, produktu lub usługi w otoczeniu, przez co pozytywnie wpływają na efekty aktywności firmy w marketingu i sprzedaży. W portfolio rozwiązań PR znajdziesz:
- Audyt wizerunkowy, identyfikowanie potencjału komunikacji i zalecenie kierunków zmian dla marki
- Media relations czyli kontakt z dziennikarzami oraz reakcja na bieżące potrzeby mediów,
- PR produktowy, polegający na promocji portfolio produktów firmy w mediach i internecie
- PR korporacyjny, który umożliwia budowanie pozytywnego wizerunku oraz klimatu zaufania wokół firmy
w otoczeniu - Monitoring mediów, czy bieżące analizowanie i interpretowanie komunikatów dotyczących marki ukazujących się w mediach
- Komunikację kryzysową oraz wsparcie doradcze w trudnych sytuacjach dla marki
- Komunikację wewnętrzną i Employer Branding, czyli budowanie pozytywnego wizerunku jako pracodawcy
- Opracowanie planu komunikacji PR – harmonogramu tematów skierowanych do różnych grup odbiorców
- Wsparcie promocji firmy podczas wydarzeń branżowych (targów, konferencji, eventów) – przygotowanie scenariuszy komunikacji, zaproszenie gości i organizacja spotkań z mediami

Co przyniosą Ci działania PR?
Wzmocnienie wizerunku firmy
Dzięki odpowiednio prowadzonym działaniom PR firma może budować pozytywny wizerunek w oczach odbiorców, co może przyczynić się do wzrostu zaufania i lojalności klientów
Wzrost sprzedaży
Skuteczne działania PR mają wpływ na poprawę wizerunki firmy, co przyciąga nowych klientów.
Ochrona przed kryzysami
Pomoc w przeciwdziałaniu kryzysom i w minimalizowaniu ich negatywnych skutków.
Zwiększanie rozpoznawalności
firmy
poprzez jej obecność w różnych mediach (np. prasa, radio, telewizja, portale internetowe
Poprawa komunikacji wewnętrznej
Dzięki odpowiednio prowadzonym działaniom PR firma może lepiej komunikować się z pracownikami, zarządzać ich oczekiwaniami i motywacją.
Częste pytania
Rozwiń potencjał Twojej marki w mediach i internecie!
Szukasz rozwiązania w sferze komunikacji? Umów bezpłatną 30-minutową konsultację z naszym specjalistą albo wyślij nam swoje pytanie.