Influencer
marketing
Influencer
marketing
Influencer marketing to jedna z najskuteczniejszych form działań, dzięki którym marka dociera do szerokiego grana odbiorców. Współpraca z wpływowymi twórcami internetowymi pozwala na zwiększenie rozpoznawalności marki, budowanie jej pozytywnego wizerunku oraz umożliwia tym samym wzrost sprzedaży. W ramach naszych działań:
- Opracowujemy strategię działań z influencerami, tak by odpowiadała na potrzeby marki
- Koordynujemy cały proces – od kontaktu z influencerami, przez realizację, aż po raportowanie wyników działań
- Prowadzimy zarówno długofalowe kampanie, jak i wykorzystujemy ten model współpracy przy działaniach
z zakresu real time marketingu - Zajmujemy się researchem i selekcją twórców w oparciu
o strategię działań - Negocjujemy i zarządzamy budżetem marketingowym

Jakie korzyści niesie influencer marketing?
Dotarcie do wybranej grupy odbiorców
Dzięki selekcji twórców, marka może precyzyjnie dotrzeć z komunikacją do grupy docelowej
Wysoki poziom zaufania
Zbudowana przez influencerów społeczność ufa im bardziej niż przekazowi w tradycyjnej reklamie.
Kreowanie contentu
Twórcy, oprócz reklamy, mogą być źródłem wysokiej jakości contentu dla marki, np. zdjęć i filmów.
Zwiększenie rozpoznawalności
Promowanie marki zarówno przez małych, jak i wysokozasięgowych twórców.
Mierzalność
Działania z zakresu influencer marketingu można łatwo zmierzyć, sprawdzić zaangażowanie odbiorców i dotarcie do nich z informacją.
Mniejszy koszt
W porównaniu do tradycyjnych mediów, działania Influencer marketingu pozwalają osiągnąć dobre efekty przy niższym nakładzie finansowym.
Częste pytania
Powiedz nam jaki jest twój cel
Szukasz rozwiązania w sferze komunikacji? Umów bezpłatną 30-minutową konsultację z naszym specjalistą albo wyślij nam swoje pytanie.