Raporty

Home & Garden – nowa komunikacja marek. Trendy 2021

Home & Garden – nowa komunikacja marek. Trendy 2021 jest trzecią edycją naszego branżowego. Raport przygotowany jest na podstawie badania przeprowadzonego na grupie 60 respondentów – praktyków i ekspertów z zakresu marketingu i komunikacji, reprezentujących firmy z branży budowlano-wnętrzarskiej. Głównym celem badania było określenie wpływu pandemii na metody komunikowania oferty z klientem oraz nakreślenie najważniejszych trendów w komunikacji marek w działaniach promocyjnych w 2021 roku.

Influencer? Tak, ale jakościowy

58% respondentów potwierdziło, że w 2020 roku współpracowało z influencerami w ramach promocji swoich produktów. Jednak 16% z nich nie było zadowolonych z efektów tej współpracy. Trend influencerski na dobre rozgościł się w marketingu marek i z roku na rok umacnia swoją pozycję. W 2021 roku chęć podjęcia takich działań deklaruje lub rozważa już 83% badanych firm. 

Nie należy zapominać, że kluczem do sukcesu jest właściwy dobór lidera opinii, poprzedzony pogłębionym researchem załączanych przez niego treści, wyznawanych wartości oraz rodzaju społeczności, którą gromadzi wokół siebie. Znaczenie ma również właściwe sprecyzowanie swoich oczekiwań względem współpracy i rzetelne opracowanie umowy, która pozwoli obu stronom wywiązać się ze swojej roli.

Najważniejsze wnioski z raportu

W raporcie z badania Home&Garden – nowa komunikacja marek. Trendy 2021 znajdziesz dane, wskazówki i komentarze, które pozwolą Ci poznać trendy. Dowiesz się m.in., że:

  • 55% firm biorących udział w badaniu odnotowało wzrost zainteresowania ich ofertą w pandemii
  • Wzrost zainteresowania ofertą w pandemii, odnotowało 42% firm biorących udział w badaniu
  • 86% firm w komunikacji z klientem działa w oparciu o przemyślaną i zaplanowaną strategię
  • Instagram został uznany przez 52% respondentów za najważniejszy kanał w influencer marketingu
  • 82% firm przeznacza środki na płatne kampanie w social mediach

Dlaczego warto pobrać raport

  • Raport stanowi bazę cennych inspiracji i praktycznej wiedzy dla wszystkich specjalistów odpowiadających za komunikację marek sektora home & garden.
  • Materiał zawiera zarówno dane statystyczne wynikające z przeprowadzonej ankiety, jak również komentarze przedstawicieli firm, projektantów, architektów oraz dziennikarzy wiodących mediów branżowych.
  • Poznaj trendy i najważniejsze wnioski, które przedstawiają liderzy sektora home&garden.
Scroll to Top